Isosilta. Isosille.

Job

Kolmenlaista kuolemaa

Ke, 11/09/2013 - 13:58 -- kirsi

Onko muuta yhtä tavallista, ja silti vähän käsiteltyä asiaa, kuin kuolema. Vaikka elämme länsimaisessa järki-yhteiskunnassa, niin edelleen kuolemasta puhuminen on tabu, kielletty aihe. Koetaan jotenkin vääräksi ja sairaaksi puhua kuolemisesta. Ikään kuin puhumalla siitä manattaisiin kuolema paikalle.

Tilaa syöte RSS - Job

Uusimmat kommentit

Uudet käyttäjät

  • Pandolotli
  • jenny
  • OonTyham
  • Tyhäm
  • Emil.M
  • olivia_
  • Emppu
  • emppusumpsu
  • Lonkku
  • Kalliovaara

Isosia pankissa

Tähän mennessä isospankkiin on jätetty kaikkiaan 27 isoshakemusta.