Isosilta. Isosille.

apologia

Käyttäjän jsavola kuva

Kaikella on aikansa - nyt on aika syventyä

Ke, 08/05/2013 - 00:26 -- jsavola

Hyvää huomenta,

Kirjoittelen tätä blogia nimittäin hyvin varhain aamusta.

Viime kuun puolessa välissä pidettiin Tampereella Haastettu kirkko -seminaari. Kirkon viimeisin tilastollinen vuosikertomus näyttää, niin kuin useat teistä varmaan tietää, laskevia käppyröitä. Piispa Jolkkonen totesikin osuvasti, että ainoat tilastomerkinnät, jotka eivät ole laskussa, ovat polttohautaukset.

Tilaa syöte RSS - apologia

Uusimmat kommentit

Uudet käyttäjät

  • jenny
  • OonTyham
  • Tyhäm
  • Emil.M
  • olivia_
  • Emppu
  • emppusumpsu
  • Lonkku
  • Kalliovaara
  • M_Kankku1

Isosia pankissa

Tähän mennessä isospankkiin on jätetty kaikkiaan 27 isoshakemusta.