Isosilta. Isosille.

Maaliskuu: Olitko hiihtisriparilla?

Käyttäjän Jussi24 kuva
Su, 03/03/2013 - 19:59 -- Jussi24
Joo!!
57% (4 ääntä)
Olisin halunnut, mutten päässyt. :/
14% (1 ääni)
En ainakaan tällä kertaa.
29% (2 ääntä)
Ääniä yhteensä: 7

Uusimmat kommentit

Uudet käyttäjät

  • kaapo.siltaniemi
  • Pandolotli
  • jenny
  • OonTyham
  • Tyhäm
  • Emil.M
  • olivia_
  • Emppu
  • emppusumpsu
  • Lonkku

Isosia pankissa

Tähän mennessä isospankkiin on jätetty kaikkiaan 27 isoshakemusta.