Isosilta. Isosille.

Heinäkuu: Oletko käyttänyt Pompelipediaa apuna leiriohjelman suunnittelussa?

Käyttäjän Jussi24 kuva
Ma, 01/07/2013 - 21:33 -- Jussi24
Toki. Oiva apu!
63% (5 ääntä)
En ainakaan vielä.
25% (2 ääntä)
Pompelimikä?
13% (1 ääni)
Ääniä yhteensä: 8

Uusimmat kommentit

Uudet käyttäjät

  • Pandolotli
  • jenny
  • OonTyham
  • Tyhäm
  • Emil.M
  • olivia_
  • Emppu
  • emppusumpsu
  • Lonkku
  • Kalliovaara

Isosia pankissa

Tähän mennessä isospankkiin on jätetty kaikkiaan 27 isoshakemusta.